GlobeCore / Мақалалар / Теңіз композиттік отындары және оларды құйынды қабат құрылғысы арқылы өндіру

Теңіз композиттік отындары және оларды құйынды қабат құрылғысы арқылы өндіру

теңіз композиттік отындары

Теңіз композиттік отындары – кеме электр станцияларының жұмысында қолданылатын жанғыш қоспалар. Олар кеме қозғалысын қолдау жүйелері, борттық құрылғылар, механикалық қондырғылар, бақылау-өлшеу аспаптары мен жабдықтар жұмыс істейтін негіз болады. Жанғыш өнімнің түріне қарай теңіз отыны дизель отыны бар мазут немесе қоспалары бар дизель фракциялары сияқты ингредиенттер қоспасын құрайды.

Теңіз композиттік отындары

Теңіз отыны әртүрлі типтегі қондырғыларда және жұмыс әдістерінде қолданылады. Оларға негізгі қозғалтқыш, электр генераторының қозғалтқышы, ыстық су, бу қазандығы және басқа жүйелер жатады. Сонымен қатар, агрегаттардың әрбір түрі үшін жеке композиттік отын қолданылады.

Сонымен қатар, негізгі қозғалтқыш үшін отынның әртүрлі түрлері де қолданылады. Бұл белгілі бір аймақтардағы күкірт шығарындыларына қойылатын талаптарға, экологиялық ережелерге, белгілі бір өнімді пайдаланудың экономикалық тиімділігіне байланысты.

Арнайы бақылау аймақтары бар. Онда күкірті аз теңіз дизель отыны қолданылады. Бұл тұтқырлығы төмен дистиллят өнімдері. Олар автомобиль дизель отынына балама болып табылады, бірақ күкірт мөлшері жоғары және цетан саны төмен.

Сонымен қатар, кемелер порттарда жеңіл отынмен жұмыс істейді, маневр жасау кезінде қозғалтқыш жұмыс режимдерін жиі өзгертеді. Ал ашық теңізге шығарылған жағдайда, арнайы шектеусіз аймақтарда дистилляциялық отын ауыр, тұтқырлығы жоғары өнімдерге, бункерлік мазутқа ауыстырылады. Ол отын сапасына ерекше мән бермейтін қуатты қозғалтқыш қондырғыларының жұмысын қамтамасыз ету үшін қолданылады.

Осылайша, кеме қатынасы саласына арналған композиттік отын келесі түрлерге жіктеледі:

  • Дизельдік отын

Бұл 0,5% дейін күкірт бар мөлдір, жеңіл өнім. Ал күкірті 0,1%-ға дейінгі отындар арнайы ережелер мен шектеулер бар аймақтарда қолданылады. Дизельдік отынды өзен көлігіне де пайдалануға болады. Бұл таза, бірақ қымбат отын; сондықтан оны үлкен кемелерге жанармай құю үшін қолдану енді тиімді емес. Сонымен қатар, олардың қозғалтқыштары талап етілмейді және бұл жоғары сапалы өнімді пайдалануды қажет етпейді.

  • Тұтқырлығы төмен теңіз отыны

Бұл сондай-ақ мұнайдың дизельдік фракцияларына негізделген жеңіл мұнай өнімі. Құрамдағы күкірттің үлестік мөлшері 0,5-1,5% аралығында ауытқиды. Теңіз отынының өндірісі дизельдік фракцияларды қайталама процестердің жеңіл газойльдерімен араластыруды қамтиды. Ол дизельдік отынға қарағанда арзанырақ және майлау қасиеттерін сақтау үшін қоспаларды пайдалануды қажет етпейді. Ол орташа жылдамдықты, жоғары жылдамдықты кеме қондырғыларында және газ турбиналық қондырғыларда қолданылады.

  • Тұтқырлығы жоғары теңіз отыны

Тұтқырлығы жоғары теңіз отынының өндірісі қалдық мұнай өнімдерін дизель фракцияларымен араластыруды қамтиды. Бұл газтурбиналық жабдықтарға, төмен және орташа жылдамдықты қозғалтқыштарға арналған қымбат емес тұтқырлығы жоғары ауыр және өте ауыр композиттік отын алуға мүмкіндік береді. Бұл мұнай өнімдерінің қара сорттары. Оларға теңіз отындары мен бункерлік мазут жатады. Олар кеме қозғалтқыштарының қондырғыларында қолданылады. Кемелерге арналған өнеркәсіптік мазут та осы санатқа жатады.

Атап айтқанда, ауыр теңіз отынының өндірісін енгізу арқылы оңтайландыруға болады GlobeCore құйынды қабат құрылғысы (АВС) технологиялық процеске кіреді.

теңіз композиттік отындары

1-сурет – Ферромагниттік бөлшектердің құйынды қабаты бар құрылғы

Теңіз композиттік отындары — дәстүрлі дайындау әдістерінің кемшіліктері

Классикалық технология бойынша теңіз дизель отыны арнайы механикалық араластырғыштар арқылы дайындалады. Бұл жағдайда дизельдік отынды мазутпен араластыру 20-дан 100 микрон көлеміндегі мазут бөлшектерінен тұратын тұрақтылығы нашар эмульсияларды алуға әкеледі.

Сонымен қатар, аралас отындар құрамында үлкен механикалық қоспалардың, ластаушы заттардың және судың болуына байланысты сүзгілер, сепараторлар арқылы қосымша тазартуды қажет етуі мүмкін.

Теңіз отындарын дайындаудың дәстүрлі әдістерінің бұл мәселелерін қолдану арқылы шешуге болады GlobeCore құйынды қабат құрылғысы. Өндірістік сынақтар мен талдаулар Д.Д. Логвиненко кеме электр станциялары үшін жанғыш қоспаларды дайындаудың бұл әдісінің негізділігін растайды. АВС отынды дайындауға, отын сапасын жақсартуға және жану процестерін күшейтуге жарамды.

Құйынды қабат құрылғысы арқылы теңіз композиттік отындарын дайындау

Құйынды қабат құрылғысында дизельдік отынды мазутпен араластырғанда сапалы және тұрақтылығы жоғары эмульсия аламыз. Теңіз дизель отыны санаулы секундтарда дайындалады. Бұл жағдайда оның құрамындағы мазуттың дисперстік қабілеті 1 микроннан аз болады. Эмульсия ыдырамайды және тұндыру тұрақтылығы жоғары. Бұл әдіспен дайындалған композициялық отындар теңіз дизельдік қозғалтқыштарында қолдануға жарамды.

Нәтиже отынды ферромагниттік бөлшектер мен электромагниттік өріс тудыратын құйынды қабатта өңдеуден туындайды. Операциялық камерада инелер электромагниттік өріспен қозғалғанда араластырғыштар мен ұсақтағыштарға айналады. Олар қарқынды айналады және камера арқылы қозғалады. Ферромагниттік элементтер жұмыс істейтін текше қабырғаларымен, бір-бірімен және өңделген материалдардың бөлшектерімен соқтығысады. Бұл кезде температураның көтерілу ошақтары, жоғары жергілікті қысымдар, магнитострикция, кавитация байқалады. Мұндай жағдайларда композиттік отындар жоғары сапалы гомогенизацияға қабілетті, ал оның құрамындағы мазут бөлшектері тиімді ұнтақталған.

Нәтижесінде біз кәдімгі қондырғыларды пайдаланған кездегіден бірнеше есе аз энергияны тұтынатын тұрақты теңіз дизель отынын аламыз. Бөлшектердің дисперсиясымен және ингредиенттерді араластырумен байланысты процестер күшейеді; композиттік отындар бірнеше есе жылдам өндіріледі.

Теңіз отынын құйынды қабат құрылғысы арқылы дайындаудың артықшылықтары

Теңіз отынын құйынды қабат құрылғысы арқылы дайындау келесі себептерге байланысты ыңғайлы және тиімді:

  •     Өнімнің жоғары сапасы

Біз мазуттың майда дисперсті бөлшектері және бұзылуға жақсы төзімділігі бар жоғары сапалы композиттік отын аламыз.

  • Экономикалық тиімділік

4,5 кВт қуат қажет болған жағдайда құйынды қабат құрылғысының АВС-100 моделі сағатына 5–6 текше метрге дейінгі өнімділікпен теңіз дизель отынын дайындайды. Осылайша, бір текше метр отынға 1 кВт-тан аз энергия жұмсалады, бұл әдеттегі қондырғыларды пайдаланудан бірнеше есе тиімдірек.

  • Қоршаған ортаға мейірімділік

Қалдық жоқ, отынның жануынан атмосфераға шығарылатын шығарындылар азаяды, өйткені отынның сапасы жақсырақ және тұрақты күйде болады.

  •     Жан-жақтылық

АВС сепараторларды, гомогенизаторларды және сүзгілерді қоса бірнеше теңіз отын өңдеу және дайындау қондырғыларын бірден ауыстырады. Сонымен қатар, құрылғы олардан асып түседі және жанармайдың жоғалуын болдырмайды.

Теңіз отынының құйынды қабат құрылғысы арқылы өндірісі технологиялық процесті бірнеше есе жылдамдатуға мүмкіндік береді, өйткені ингредиенттерді араластыруға бірнеше секунд кетеді, бұл әдеттегі механикалық араластырғыштармен салыстырғанда әлдеқайда жылдам. Сонымен қатар, жабдық жинақылығымен және жеңіл салмағымен ерекшеленеді; сондықтан оны салыстырмалы түрде шағын кемеде де еш қиындықсыз пайдалануға болады. Мысалы, өнімділігі 1,83 м3/сағ гомогенизатормен салыстырғанда АВС-100 құрылғысы салмағы бойынша 2,5 есе жеңіл. Оның қуаттылығы бірнеше есе жоғары, бұл ең ірі және ең қуатты кеме зауыттары үшін композиттік отын қорын жасауға жеткілікті.

Кеңес алу және теңізде отын өндіруге арналған құйынды қабат құрылғысына тапсырыс беру үшін хабарласыңыз GlobeCore сату өкілдері.

    GlobeCore

    Хабарлама қалдырыңыз